top of page

האם הפרסום עדיין יעיל?

  • תמונת הסופר/ת: Yossi Media Lynx
    Yossi Media Lynx
  • 9 בפבר׳ 2023
  • זמן קריאה 3 דקות

עודכן: 27 ביוני 2024

כיצד לבחור את אמצעי הפרסום המתאים לעסק שלך

בחירת אמצעי הפרסום הנכונים לעסק שלך יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות, שלכולן יש את היתרונות והחסרונות המיוחדות שלהן. אבל חשוב מאוד להגיע להחלטה הזו וזה לא תמיד חייב להיות רק דרך ערוץ פרסום אחד; עסקים רבים נוקטים בגישה של כל ערוצים בכל הנוגע לאסטרטגיית הפרסום שלהם, במיוחד אם יש להם בסיס לקוחות רחב. בואו נסתכל על כמה גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אמצעי הפרסום המתאימים לעסק שלכם.




ree


מה העסק שלכם מוכר?

ניתן לסווג מוצרים ושירותים בשתי קטגוריות רחבות; כלומר מוצרי צריכה ושירותים או מוצרים ושירותים תעשייתיים. כשזה מגיע למוצרי צריכה, אתם יכולים לשקול לנצל את היתרונות של מדיה כמו רדיו, טלוויזיה, פרסום דיגיטלי ופרסום חוצות, בעוד שבמוצרים תעשייתיים אולי תרצה לעסוק במסחר מיוחד ובכתבי עת טכניים.


מה אופי השוק?

האם אתם מנסים רוצים להגיערק לשוק המקומי או לפעול באופן בינלאומי? אם אתם שואפים להגיע לשוק מקומי, אולי כדאי לשקול פרסום בעיתון ארצי או לפנות לתחנות רדיו וטלוויזיה ארציות. אופיו של שוק מושפע מגורמים שונים כגון מיקום גיאוגרפי, גודל אוכלוסיה ומעמד כלכלי הנוגע לכוח הקנייה.


מה היא מטרת הפרסום?

כפי שנאמר בעבר, כאשר מסתכלים על פרסום, אחד הדברים העיקריים שיש לקחת בחשבון הוא מדוע אתם מפרסמים. לאחר שהיעד הזה נקבע, תוכל לקבוע את המדיום הטוב ביותר שיעזור לך להשיג אותו.


עלות הפרסום במדיה הנבחרת

חשוב שתקחו בחשבון את העלויות הכרוכות בערוץ שבו תבחרו. אם אתם עסק קטן, אולי אין לכם את תקציב הפרסום החזק של תאגיד, אז חשוב לבחור ערוץ שייתן לך תוצאות מקסימליות עם השפעה מינימלית על הכיס. קחו בחשבון את הכספים הזמינים לפרסום וכן את טווח ההגעה שהמדיה הנבחרת תעניק לכם.




מה הופך פרסומת למצליחה?

התשובה הפשוטה לשאלה זו היא IMPACT. אתם צריכים להרשים את הקהל שלך בזמן מוגבל. מודעה מצוינת צריכה להשפיע על הצופה במהירות ולגרום לו לרצות לפעול. בואו נסתכל על כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מסתכלים על מודעה מצוינת.


שמרו על זה פשוט וישיר

כמה מהמודעות הגדולות והיעילות ביותר שראינו הן אלו ששומרות על פשטות. אתה מתחרה עם מפרסמים אחרים- שמרו מסר פשוט, קל לעיכול ומושך במיוחד.


זה מחזיק את תשומת הלב של הצרכן

מודעה מצוינת צריכה להיות מעניינת מספיק כדי לרתק את הצרכנים באופן מיידי ולהשאיר אותם מרותקים. אתה רוצה שהצרכן יזכור מודעה. זה כאשר הם זוכרים מה אתה מציע ומיד מחפשים אליך את הפתרון לבעיה שלהם.


מודעות נהדרות הן בלתי נשכחות

הפוך את המודעה שלך לבלתי נשכחת ומשפיעה,הוביל אותם לרצות מידע נוסף ולבצע הנעה לפעולה.


זה מחנך את הצרכן

מודעה מצוינת גם מלמדת את הצרכן על השימוש והתפעול של המוצר או השירות, במיוחד עבור אותם צרכנים שאולי לא מכירים אותך. זה אמור להיות מסוגל ליידע את הצרכנים היכן הם יכולים לקבל את המוצר או השירות, העלות שלו וכל הטבות אחרות הנלוות.



מהן עלויות הפרסום?

עלות הפרסום משתנה בהתאם לאמצעי הפרסום שאתה בוחר לעבוד איתם. זו יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור מי שאינו בקיא במיוחד בענף הפרסום, כיצד מחושבות עלויות וכיצד לחשב את ההחזר על ההשקעה. בחלק זה נבחן את הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​הגדרת תקציב פרסום וכיצד לחשב את ההחזר על ההשקעה.


חשב את המחיר לאלף הופעות

חשב את העלות הכוללת של פרסומת וגודל הקהלים שצפויים לראות אותה כדי לקבוע את העלות לאלף הופעות. לדוגמה, אם מודעה עולה $50,000 ומייצרת 5 מיליון הופעות, המחיר לאלף הופעות הוא $10.


חקור את שוק היעד שלך וקבע ערוצי פרסום

כולם רוצים שהמודעה שלהם תשודר בזמני שיא, זה יכול להיות קשה להבטיח לעצמכם מקום במשבצות האלה. זה חיוני לעבוד עם סוכנות שיש לה קשרים בתעשיית הרדיו ותוכל לנהל משא ומתן כדי להביא אותך למקומות הראשונים.


קחו בחשבון את עלויות הייצור וזמן האוויר

ברגע שאתה יודע היכן למצוא את הקהל שלך, אתה צריך לבחון את העלות של יצירת המודעה בפועל וכן את הזמנים הטובים ביותר להגיע לקהל שלך ביעילות, במדיומים או בערוצים השונים שהם צורכים.






 
 
bottom of page